Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych

W środę 26 kwietnia w Warszawie odbyło się spotkanie założycielskie Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych.
O autorze
1 min czytania 2017-04-28

fot. shutterstock.com

Inicjatorem projektu jest Jerzy Ciszewski – menedżer od lat na rynku komunikacji marketingowej, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSLGROUP Poland). Podczas inaugurującego spotkania opracowano statut organizacji i dyskutowano nad najbliższymi zadaniami.

Stowarzyszenie stawia za cel wzmacnianie i popularyzowanie nowych sposobów komunikacji, kreowanie pozytywnego wizerunku środowiska oraz promowanie osób aktywnych w mediach i sieciach społecznościowych. Organizacja chce też zająć się ochroną praw i interesów influencerów oraz promocją ich profesjonalnych postaw.

Dokończymy proces rejestracji i równocześnie będziemy budować relacje z wszystkimi, którzy chcą pracować nad wzmacnianiem tego obszaru. Zapraszamy osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku – mówi Jerzy Ciszewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa inicjatywna liczy kilkadziesiąt osób, a w spotkaniu założycielskim uczestniczyło osób kilkanaście. Do zarządu wybrano: Dorotę Ciszek (On Board PR), Wojciecha Fuska (byłego wice-redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”) i Jerzego Ciszewskiego.

– Z perspektywy wieloletniego gracza na rynku komunikacji marketingowej widzę, jak ważna jest promocja profesjonalnych postaw wśród specjalistów od marketingu i budowania wizerunku. Dziś takimi ekspertami są influencerzy. – Komentował po spotkaniu Jerzy Ciszewski, prezes zarządu. – Branża komunikacji marketingowej dopiero uczy się, jak z nimi współpracować. Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych powstało, by profesjonalizowanie tak dynamicznie rozwijającego się środowiska postępowało szybko i skutecznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stowarzyszenie rozpoczęło proces rejestracji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Założyciele Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych zapraszają do współpracy wszystkie osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku.