Reklama dnia: INTERSPORT rzuca wyzwanie biegającym #RunTheSpring

Reklama dnia: INTERSPORT rzuca wyzwanie biegającym #RunTheSpring
Zima, wiadomo, nie sprzyja sportowcom. Mokro, szaro, brak energii to tylko kilka powodów przez które chowamy adidasy do szafy. INTERSPORT wraz z Nike przygotowało projekt, który zachęca do wskoczenia w wygodny dres.
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

Czy wiosna, nie tylko ta astronomiczna, pomoże Ci przebiec kilometr w mniej niż 5 minut i 30 sekund? 

Na potrzeby spotu, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Ma ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.

Do 14 maja wszyscy, którzy do remiksu „Wiosny” Vivaldiego przebiegną kilometr poniżej 5,5 minuty zostaną nagrodzeni 20% zniżką na obuwie Nike.

W ramach tego wyzwania sportowcom towarzysz będzie hashtag #runthespring. W spocie zobaczymy Elodie Clouvel, srebrnego medalistę olimpijskiego w pięcioboju nowoczesnym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiada agencja Les Gaulois.

Rok temu Reebook również zachęcał nas do rozpoczęcia przygody z bieganiem. W jaki sposób? Rozdawał darmowe buty!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W Sztokholmie Reebok wraz z agencją Animal zorganizował akcję podczas, której jeśli okazało się, że jesteś wystarczająco szybki możesz za darmo dostać buty Reebok.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, którego zadaniem był pomiar prędkości przechodniów. Aby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.