Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Alternatywne przekleństwa dla matek, czyli co mówić, kiedy dzieci są w pobliżu

Alternatywne przekleństwa dla matek, czyli co mówić, kiedy dzieci są w pobliżu
Moglibyśmy się zdziwić, ale 74% matek przyznaje, że zdarzyło im się przekląć, kiedy ich dzieci były w pobliżu. Uwierzysz? Oczywiście! Przecież bycie matką i jednoczesne zachowanie spokoju to trudna sprawa!
O autorze
1 min czytania 2017-05-04

W marcu 2013 roku została opublikowana pozycja książkowa opowiadająca o historii przeklinania, w której stwierdzono, że jest to kwestia językowa o wiele bardziej powszechna niż dotychczas sądzono. 

Melissa Mohr zauważyła w swojej książce, że dzieci uczą się przekleństw zanim jeszcze poznają alfabet. W książce „A niech to: krótka historia przeklinania” zauważa, że istnieje wiele społecznych nieporozumień związanych z wiedzą ludzi na temat przeklinania. 

Dlatego z okazji dnia matki Kraft Macaroni & Cheese, marką, która twierdzi, że pomaga zabieganym matkom i rodzinom, stworzyła we współpracy z autorką książki kampanię, dzięki której mamy mogą znaleźć alternatywę dla pięknie brzmiących i znanym wszystkich, przekleństw! 

Za kreację spotu odpowiada agencja CP+B, Boulder. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kiedy jednak nie pozostaje nic innego, jak soczyście wypowiedzieć te “kwieciste” słowa. Warto sięgnąć po serowe zatyczki do uszu!

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedyś przygotowaliśmy zestawienie wizerunku mamy w reklamie. Możecie zobaczyć je → tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się