W marcu 2013 roku została opublikowana pozycja książkowa opowiadająca o historii przeklinania, w której stwierdzono, że jest to kwestia językowa o wiele bardziej powszechna niż dotychczas sądzono.
Melissa Mohr zauważyła w swojej książce, że dzieci uczą się przekleństw zanim jeszcze poznają alfabet. W książce „A niech to: krótka historia przeklinania” zauważa, że istnieje wiele społecznych nieporozumień związanych z wiedzą ludzi na temat przeklinania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dlatego z okazji dnia matki Kraft Macaroni & Cheese, marką, która twierdzi, że pomaga zabieganym matkom i rodzinom, stworzyła we współpracy z autorką książki kampanię, dzięki której mamy mogą znaleźć alternatywę dla pięknie brzmiących i znanym wszystkich, przekleństw!
Za kreację spotu odpowiada agencja CP+B, Boulder.
Kiedy jednak nie pozostaje nic innego, jak soczyście wypowiedzieć te “kwieciste” słowa. Warto sięgnąć po serowe zatyczki do uszu!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedyś przygotowaliśmy zestawienie wizerunku mamy w reklamie. Możecie zobaczyć je → tutaj.