Visa promuje płatności kartami wspólnie z sieciami Żabka i Freshmarket

Do 16 maja potrwa promocja płatności bezgotówkowych Visa organizowana wspólnie z sieciami Żabka i Freshmarket pod hasłem „Ciesz się wiosną z kartą Visa”. Dokonując płatności kartą Visa w jednym z ponad 4,5 tys. sklepów obydwu sieci, klienci otrzymają specjalne kody promocyjne...
O autorze
1 min czytania 2017-05-05

… uprawniające ich do zakupu puszki napoju lub lodów w atrakcyjnych cenach. Wspiera ją intensywna kampania reklamowa obejmująca internet, radio, przestrzenie reklamowe w sklepach Żabka i Freshmarket oraz inne kanały marketingowe partnerów promocji.

„W 2017 r. kontynuujemy naszą bliską współpracę z detalistami w celu popularyzacji płatności bezgotówkowych wśród konsumentów. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączyły sieci Żabka i Freshmarket i liczymy na to, że nasza wspólna promocja zainteresuje konsumentów, którzy zamiast gotówki wybiorą szybką i wygodną płatność kartą lub smartfonem” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Konsumenci, którzy chcą wziąć udział w promocji, muszą jedynie opłacić kartą Visa zakupy* na dowolną kwotę w jednym ze sklepów sieci Żabka lub Freshmarket. W zamian otrzymają kod upoważniający do zakupu w cenie 1 zł puszki napoju Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Fanta pomarańczowa lub Sprite o pojemności 0,33 litra lub lodów – rożków marki Koral 110 ml o smaku śmietankowym, truskawkowym lub czekoladowym. Kod może zostać zrealizowany podczas kolejnych zakupów.

Nagrodzone zostaną również sklepy, w których najwięcej konsumentów skorzystało z promocji. Franczyzobiorcy sieci Żabka i Freshmarket, którzy w okresie trwania promocji przyjmą co najmniej 250 transakcji kartami Visa, mogą wygrać bony zakupowe o wartości 500 zł dla każdego nagrodzonego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Promocje realizowane z Visa cieszą się dużym powodzeniem wśród konsumentów i dlatego cieszymy się, że możemy ich zaprosić do wzięcia udziału w nowej zabawie. Tym bardziej, że napoje i lody proponowane w Żabkach za płatności kartą oferowane będą w naprawdę dobrej cenie. Żabka jako lider formatu convenience od lat rozwija pakiet usług dostępnych w naszych sklepach i promuje innowacyjne rozwiązania, które mają ułatwić klientom zakupy. Dlatego chętnie wspieramy naszego partnera w promocji płatności bezgotówkowych. Liczymy też, że dzięki konkursowi dla prowadzących sklepy sieci Żabka i Freshmarket informacje o promocji nie umkną żadnemu klientowi” – komentuje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w Żabka Polska.

Promocję wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, na którą składają się działania w internecie, spoty reklamowe w stacjach radiowych oraz reklamy w kanałach własnych sieci Żabka i Freshmarket (m.in. nośniki BTL w sklepach). Do wykorzystania materiałów reklamowych wspierających promocję zostały zachęcone również banki-wydawcy kart Visa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację kampanii „Ciesz się wiosną z kartą Visa” przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się