Tym razem Matka – oraz wierne Zające Marian i Bogdan – zabierają w podróż Matkobusem ekipę miłośników orzeźwienia. Jak zawsze w spotach napojowych Hortex, jest dynamicznie i muzycznie. Nie może oczywiście zabraknąć szlagieru: RA-BAR-BAAAAARRR.
– W przypadku komunikacji napojów główny nacisk stawiamy na orzeźwienie, zabawę i autentyczność przeżyć. A wszystko prosto z Natury – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Najnowszy spot jest kontynuacją kampanii „Pasję mamy w Naturze!”, w której pojawia się postać Matki Natury. – Reklama w rozpoznawalnej teledyskowej formie, nie tylko przedstawia napoje Hortex jako idealny sposób na letnie orzeźwienie, ale komunikuje także szeroką gamę smaków i nowości produktowe – mówi Sebastian Pender, Senior Brand Manager z Hortex.
Spot został zrealizowany w takich malowniczych zakątkach Polski, jak: Pomorze, Kaszuby i Mazowsze.
Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Film Garden. Media zaplanował i kupił dom OMD.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania rozpoczęła się 1 maja. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing