Bartosz Gąsiorowski w SYZYGY Warsaw

Bartosz Gąsiorowski w SYZYGY Warsaw

Z początkiem maja br. Bartosz Gąsiorowski objął stanowisko Strategy Directora w agencji SYZYGY Warsaw. Do jego obowiązków należy strategiczna obsługa kluczowych klientów agencji, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.

Przez ostatnich 5 lat Gąsiorowski był związany z Grupą Żywiec. Od 2016 r. jako Kierownik Marki Żywiec pracował m.in. nad nową platformą komunikacji marki „Chce się Ż” i festiwalem Męskie Granie 2016. Poprzednio jako Digital Manager odpowiadał za komunikację wszystkich marek GŻ w digitalu zarówno od strony strategiczno-kreatywnej, jak i mediowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Jestem przekonany, że umiejętności Bartka wzmocnią strategiczno – kreatywne zaplecze naszego zespołu. Doświadczenie jakie zebrał przez ostatnie lata w Grupie Żywiec, pomoże nam jeszcze lepiej rozumieć potrzeby naszych Klientów” – mówi Michał Łukawski, Managing Director SYZYGY Warsaw.

Gąsiorowski z branżą związany jest od ponad 10 lat, swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w MediaCom Warszawa pracując dla takich klientów jak Play, Pekao SA, Mars, Wrigley i Shell. Wcześniej związany z Lionbridge Poland i Antyradio. Prowadzone przez niego projekty zdobyły m.in. Effie, KTR, Innovation Ad czy Mixx Awards.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij