Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Budowanie marki osobistej – zasady, porady i inspiracje tylko dla kobiet

Jak budować markę osobistą, gdy jest się kobietą? Jakie narzędzia wykorzystać do promowania swojej eksperckości? Tym razem krakowskie spotkanie „Kobieta w Biznesie” obfitowało w treści i inspirujące wywiady z zakresu personal brandingu.
O autorze
1 min czytania 2017-05-09

Przedsiębiorcze Krakowianki na stałe wpisały w swoje kalendarz wydarzenie „Kobieta w Biznesie”, organizowane przez Anetę Wątor. Na kwietniowym spotkaniu, w którym uczestniczyło ponad 100 kobiet zaangażowanych w prowadzenie własnego biznesu, udało zgromadzić się szereg gości, jacy podzielili się swoją wiedzą z zakresu budowanie marki osobistej.

Kwietniowa edycja rozpoczęła się od prezentacji specjalistów z agencji ContentHouse (Diana Drobniak i Michał Grzebyk), którzy opowiedzieli, jak budować markę osobistą, wykorzystując content marketing. Uczestniczki poznały praktyczne porady, narzędzia i zasady, a także szereg przykładów osób, które swój personal brand oparły o tworzenie i dzielenie się wartościowymi treściami w sieci.

Mając wiedzę, jaką tworzyć dobry content, przedsiębiorcze kobiety dowiedziały się, jak za pomocą SMS-ów i e-mail pozyskać serca oraz oddanie obserwatorów. W tajniki e-mail marketingu wprowadziła ich Karolina Bednarz z firmy FreshMail. Uczestniczki mogły poznać nie tylko sposoby na budowanie listy odbiorców, ale również sposoby wykorzystania personalizowanych SMS-ów do komunikacji z odbiorcami.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia były dwie krakowskie osobiste stylistki: Joanna Kieryk, znana pod pseudonimem Plamkaa, blogerka modowa, zawodowo specjalista ds. marketingu i social media w jednej z popularnych firm obuwniczych oraz Zofia Kulewicz – osobista stylistka, która profesjonalnie zajmuje się budowaniem wizerunku zewnętrznego kobiet i mężczyzn oraz autorka bloga ZOPHIA Osobista Stylista. Wywiady z gośćmi specjalnymi to najbardziej inspirująca część spotkania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorzy „Kobieta w Biznesie” kładą mocny nacisk na networking, dlatego oprócz klasycznej przerwy, w czasie której można wymienić się wizytówkami, wprowadzono również możliwość zaprezentowania własnego biznesu na forum. Dzięki temu wszyscy uczestnicy mogą poznać się nawzajem.

Najbliższe spotkania „Kobieta w Biznesie” odbędą się już 24.05.2017 r. w Trójmieście, 8.06.2017 – w Poznaniu, a 22.06 – znowu w Krakowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O projekcie:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Kobieta w Biznesie” gromadzi na spotkaniach około stu przedsiębiorczy z krakowianek, które chcą rozwijać swoje kompetencje biznesowe i budować wartościowe sieci kontaktów. W tym roku projekt zawita także do innych miast, w tym do Warszawy i Katowic.