Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maciej Bidacha Communications & Business Directorem w agencji mediowej Mediavest

Maciej Bidacha objął stanowisko Communications & Business Directora w agencji mediowej Mediavest. Jako szef zespołu pracującego dla Grupy Żywiec SA będzie dbał o wysokie standardy merytoryczne rekomendacji strategicznych i jakość bieżącej obsługi klienta.
O autorze
0 min czytania 2017-05-10

Maciej Bidacha ma dziesięcioletnie doświadczenie w tworzeniu strategii i optymalizacji ROI komunikacji marketingowej. Przeprowadził szereg zintegrowanych kampanii reklamowych wykorzystujących nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji (content marketing, marketing efektywnościowy, programmatic, multiscreen, mobile i media społecznościowe).

Przez ostatnie siedem lat pracował w domu mediowym Mediacom Warszawa. Ostatnio na stanowisku Associate Directora kierował pracą zespołu obsługującego Polpharmę. Wcześniej przez kilka lat obsługiwał marki Grupy Volkswagen. Współpracował ponadto z takimi klientami jak Akzo Nobel i Costa Coffee. Karierę mediową rozpoczynał w agencji Starcom. Ukończył studia na kierunkach: Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne w Szkole Głównej Handlowej oraz Makroekonomia na Uniwersytecie Jana Gutenberga w Moguncji.

Maciej Bidacha, przejmuje obowiązki Dominiki Sadlak, Communications & Business Directora w agencji Mediavest, która rozpoczęła urlop macierzyński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj