Maciej Bidacha ma dziesięcioletnie doświadczenie w tworzeniu strategii i optymalizacji ROI komunikacji marketingowej. Przeprowadził szereg zintegrowanych kampanii reklamowych wykorzystujących nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji (content marketing, marketing efektywnościowy, programmatic, multiscreen, mobile i media społecznościowe).
Przez ostatnie siedem lat pracował w domu mediowym Mediacom Warszawa. Ostatnio na stanowisku Associate Directora kierował pracą zespołu obsługującego Polpharmę. Wcześniej przez kilka lat obsługiwał marki Grupy Volkswagen. Współpracował ponadto z takimi klientami jak Akzo Nobel i Costa Coffee. Karierę mediową rozpoczynał w agencji Starcom. Ukończył studia na kierunkach: Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne w Szkole Głównej Handlowej oraz Makroekonomia na Uniwersytecie Jana Gutenberga w Moguncji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Maciej Bidacha, przejmuje obowiązki Dominiki Sadlak, Communications & Business Directora w agencji Mediavest, która rozpoczęła urlop macierzyński.