NapoleonCat postanowił sprawdzić, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników.
Facebook to dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych druga po stronie internetowej, a czasem nawet jedyna witryna. Przepis na popularność w tym przypadku jest bardzo prosty i jednoskładnikowy – a mianowicie liczba fanów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ranking uwzględnia restauracje, bary i inne lokale gastronomiczne, w których można zjeść śniadanie, lunch, obiad, przekąski itp. W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę zarówno sieci restauracji, które mają jedną wspólną stronę, jak również strony dedykowane poszczególnym lokali gastronomicznym (nawet w ramach tej samej sieci). W rankingu nie zostały natomiast wzięte pod uwagę kawiarnie ani cukiernie. Tym lokalom poświęcone zostanie kolejne zestawienie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024