Trzech polskich blogerów kulinarnych (Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov) dołączyło do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli, żeby zaprezentować fanom swoją kreatywność i wszechstronność oraz pokazać możliwości jakie daje Zottarella. W pierwszym etapie wyzwania blogerzy odwiedzają szefa kuchni Zott – Pawła Kibarta – z którym wspólnie gotują potrawy z Zottarelli oraz z produktów, które Paweł posiada w swojej lodówce.
Następnie bohaterowie wyzwania odwiedzają domy trzech fanów, którzy udostępniają im zawartość swoich lodówek. W kuchni fana, przy jego pomocy, blogerzy przygotowują danie wyłącznie ze składników znalezionych w lodówce oraz z Zottarelli. W ten sposób potwierdzają swoją kreatywność i talent do gotowania oraz odkrywają możliwości jakie w sferze kulinarnej oferuje Zottarella.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
By dołączyć do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli chętni powinni wgrać ciekawe zdjęcie wnętrza swojej lodówki (z widocznymi produktami spożywczymi oraz wybraną Zottarellą) oraz krótko opisać swoje najciekawsze wyzwanie z Zottarellą. Zgłoszeń można dokonywać już od 8 maja bieżącego roku na stronie: www.zottarella.com/pl/smakowite-wyzwanie/smakowitewyzwanie/ oraz śledzić pod hasztagiem #smakowitewyzwanie na Instagramie oraz Facebooku.
„Smakowite Wyzwanie” Zottarelli wspierane jest kampanią w internecie m.in. display, social media (instagram, facebook), YouTube. Materiały wideo z blogerami będą promowane na ich kanałach własnych oraz w kanałach marki Zottarella.
Za adaptację koncepcji odpowiada Isobar Polska, działania mediowe prowadzi dom mediowy Carat Polska. Kreacje i produkcję spotów realizuje Ad Butik.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing