Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogilvy stawia na zdrowie

Kompetencje w obszarze healthcare rozwijane są w polskim biurze już od 2015 roku, gdy agencja zaczęła realizować pierwsze większe projekty strategiczne dla klientów takich jak Medicover czy Optegra.
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

Polski zespół łączący ekspertów z Ogilvy & Mather oraz Ogilvy Brand Consulting blisko współpracuje z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld, wdrażając nowe procesy pracy i narzędzia przeznaczone dla klientów z tej branży.

„Dzięki realizacji coraz większej liczby projektów w obszarze healthcare udało nam się zbudować stały zespół, który praktycznie zajmuje się wyłącznie projektami z tego zakresu. Stąd też decyzja o nawiązaniu ściślejszej współpracy z Ogilvy Healthworld i pogłębienie kompetencji agencji w tym obszarze. Zwłaszcza, że jest to bardzo ciekawy, rozwijający się rynek, dający możliwość realizowania absolutnie wyjątkowych projektów strategicznych i komunikacyjnych”. – Zuzanna Warowna – Toruńska 

Polski zespół zajmuje się własnymi projektami i jednocześnie pełni funkcję konsultacyjną dla projektów międzynarodowych prowadzonych przez biura na innych rynkach. Obecnie są to głównie projekty strategiczne, koncepcje i realizacje kampanii skierowanych do lekarzy, dyrektorów szpitali oraz innych kluczowych decydentów z branży healthcare. 

„Kompetencja w obszarze healthcare B2B – zwłaszcza od strony strategii komunikacyjnej – jest w Polsce nadal dość rzadka, dlatego posiadanie tego typu specjalistów w zespole Ogilvy widzimy jako jeden z naszych wyróżników na rynku. Z natury rzeczy projekty strategiczne objęte są tajemnicą, ale wkrótce będziemy mogli pochwalić się efektami kilku naszych prac”. Elżbieta Twardowska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj