Black Red White wprowadza nową komunikację marketingową

Black Red White, lider na rynku mebli, startuje z komunikacją marketingową pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom” przygotowaną przez agencję Deloitte Digital. Nowa kampania podkreśla codzienną troskę i starania każdego z nas, dzięki którym powstaje łączące całą rodzinę...
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

… najważniejsze miejsce na ziemi – Dom.

11 maja startuje kampania reklamowa marki Black Red White pod hasłem: Dziękujemy, że tworzysz Dom. Ideą nowej komunikacji jest docenienie starań jakie każdy z nas wkłada w urządzanie i pielęgnację domu. Proste scenariusze przedstawiające krótkie rodzinne historie, pokazują jak duże znaczenie mają z pozoru normalne codzienne czynności i przedmioty, które nas otaczają.

W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Jesteśmy im wdzięczni za zaangażowanie i wielkie serce, a również za to, że dają naszej firmie motywację do działania. Dlatego jakikolwiek jest ich styl i pomysł na Dom, jesteśmy dumni, że możemy stać się jego częścią – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w Black Red White.

W ramach prac nad nową kampanią powstały zupełnie nowe wersje spotów telewizyjnych, które już teraz można zobaczyć na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również emisję spotów radiowych, działania w social media oraz zupełnie nowe projekty reklam na nośniki outdoor.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie nowej platformy komunikacji oraz kreację kampanii reklamowych dla Black Red White odpowiada Deloitte Digital, która wygrała przetarg na agencję wiodącą w styczniu bieżącego roku. Cieszymy się bardzo z tej współpracy. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół. – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital odpowiedzialny za pozyskanie i obsługę Black Red White.

W ramach współpracy agencja Deloitte Digital będzie odpowiedzialna za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Za kreację oraz obsługę mediów społecznościowych odpowiada They.pl, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom, a za działania z zakresu Public Relations – Point of View Business Communications Consultancy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się