Działając w branży marketingowej od ponad dwóch lat, spełnia swoje pasje. Social media i kampanie reklamowe nie mają przed nią żadnych tajemnic. Specjalizuje się w branży modowej, lecz z ogromnym zaangażowaniem podbija także inne dziedziny.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pracowała z takimi markami jak: Grupa PSB, Bell, Miraculum, PRIMAMODA, Fashion Magazine oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Poprzednio pełniła funkcję Community Managera w click community.
Monika jest jedną z najlepszych specjalistek w zakresie social media, z którą miałam okazję pracować, stąd też decyzja o dołączeniu jej do naszego zespołu. Świetnie radzi sobie z tematami w każdej branży i jest prawdziwą ekspertką w zakresie kanałów komunikacji dla trudnej grupy millennialsów. Podchodzi do komunikacji nieszablonowo, co jest tak ważne w czasach, kiedy każda reklama, nawet w social mediach, jest pomijana. Bardzo cieszę się, że mamy na swoim pokładzie tak zaangażowaną i doświadczoną specjalistkę, która po prostu żyje swoją pracą – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024