Paulina Sobolewska przechodzi z iProspect do Up&More

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paulina Sobolewska przechodzi z iProspect do Up&More

Paulina Sobolewska objęła stanowisko SEM specialist w agencji interaktywnej Up&More. Odpowiada za prowadzenie i optymalizację projektów z zakresu search engine marketing, poszukiwanie nowych rozwiązań w prowadzeniu kampanii oraz wsparcie działu new business.

Paulina Sobolewska działaniami SEM zajmuje się od 2012 roku. Między innymi prowadziła i zarządzała kampaniami AdWords (Search, GDN, DSK, GSP, video), tworzyła struktury oraz optymalizację kampanii pod kątem określonych KPI, tworzyła listy remarketingowe, wspierała działania AdWords danymi z narzędzia Google Analytics, prowadziła i optymalizowała kampanie poprzez DoubleClick Search.

Pracowała także w Money.pl gdzie początkowo zajmowała stanowisko Młodszego specjalisty SEM, a następnie Analityka. Jest absolwentką Informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij