Reklama dnia: Ten „romans” nie skończy się tak, jak myślisz. Viral obrazuje trudny problem społeczny

Reklama dnia: Ten „romans” nie skończy się tak, jak myślisz. Viral obrazuje trudny problem społeczny
W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Historia przedstawiona w spocie pokazuję, że nie wszystko jest tym, czym może nam się wydawać. Movistar w spocie pokazuje, co można przeoczyć w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

Spot reklamowy przedstawia relacje młodzieży, która poznała się w sieci. Historia zatytułowana „Love Story” została odtworzona ponad 7,7 milionów razy w ciągu dwóch tygodni od opublikowania.

Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia.

Reklama jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych.

Setki tysięcy osób dorosłych tworzy konta, na których podszywa się pod dzieci. Jest ich tak wiele, że giną one w gąszczu wszystkich profili w social mediach. „Nie każdy jest Twoim przyjacielem” mówi spot. Według raportów istnieje ponad 80 milionów fałszywych profili na portalach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania stworzona przez Moviestar i agencje Y&R Mexico ma uświadomić dzieciom i nie tylko, co może się zdarzyć, kiedy decydują się na spotkania z osobami poznanymi za pomocą portali społecznościowych.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeśli nie pamiętacie polskiej akcji, która miała uświadamiać dzieci, że nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie monitora, my przypominamy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się