SZTUKA MAKA – nowa sieć franczyzowa restauracji z segmentu sushi

Już za pięć dni, 17 maja otwarta zostanie pierwsza restauracja nowej sieci franczyzowej o nazwie SZTUKA MAKA. Nowa marka dołącza do ciągle zyskującego popularność wśród polskiego społeczeństwa segmentu restauracyjnego sushi.
O autorze
1 min czytania 2017-05-12

SZTUKA MAKA nastawiona jest na młodych ludzi, którzy szukają zdrowych i smacznych dań w korzystnej cenie. Potwierdzeniem tego są rozpoczęte przez spółkę działania promocyjne wykorzystujące znanych twórców internetowych, jak Stuu Games, Marcin Dubiel, Naruciak czy NitroZyniak, którzy zostali zaproszeni na otwarcie pierwszego punktu restauracyjnego w Warszawie przy ulicy Grochowskiej 304. Twórcy ci docierają głównie do młodego grona odbiorców za pośrednictwem kanałów YouTube czy mediów społecznościowych, jak Facebook, Instagram czy Snapchat.

Wykorzystując możliwości promocyjne młodych twórców, spółka przy współpracy z franczyzobiorcami ma plany stworzyć dużą, dobrze prosperującą sieć.

“Do końca przyszłego roku planujemy być dostępni w każdym mieście powyżej 100 tysięcy ludzi i jednocześnie zostać liderem na polskim rynku w segmencie restauracyjnym sushi” – Przemysław Decyk, Prezes Zarządu spółki SZTUKA MAKA.

SZTUKA MAKA jest najnowszym wydaniem Sushi podawanym w rolce do ręki. Pomysł na taki sposób podania narodził się w Australii, gdzie rolki zdominowały rynek sushi i teraz zyskują coraz większą popularność na całym świecie. W ofercie nowej sieci restauracji znajdą się także tradycyjne japońskie kanapki ryżowe onigiri, azjatyckie pierogi mandu, zdrowe zielone herbaty, a także świeże soki i koktajle.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły dotyczące otwarcia dostępne są na stronie wydarzenia na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing