Zenith z nową wizją i identyfikacją marki

Agencja mediowa Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla nowa identyfikacja wizualna marki i platform komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2017-05-12

Od 2002 roku Zenith konsekwentnie buduje siłę swojej marki w oparciu o pozycjonowanie The ROI agency. Wywodzące się z niego nowe podejście, nazwane ROI +, pozwala na rozwiązywanie wyzwań biznesowych klientów dzięki zastosowaniu zaawansowanych modeli komunikacji.

ROI+ ma trzy kluczowe korzyści dla klientów. Pierwszą jest tworzenie strategii, które zapewniają wyższe ROI dzięki transformacji biznesu, druga to koncentracja na całej ścieżce zakupowej konsumenta w celu zbudowania spersonalizowanej komunikacji na masową skalę, trzecia polega na maksymalizacji efektywności dzięki wykorzystaniu wiodących rozwiązań z zakresu automatyzacji, w tym uczenia maszynowego.

Podejście ROI+ otwiera przed nami możliwość przejęcia wiodącej roli w marketingowej transformacji biznesu klientów, a jednocześnie wymaga od nas nowego sposobu pracy, łączącego technologię z innowacyjnym myśleniem. Stąd nowe motto Zenith: „Łączymy dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes klientów” – powiedziała Justyna Mazur, Managing Partner w Zenith.

Wprowadzeniu ROI+ towarzyszy rebranding. Symbol szczytu w logo Zenith zyskał nową formę, a identyfikację wizualną agencji uzupełniają nowe kolory, czcionki i fotografie. Zmieniła się także globalna strona internetowa www.zenithmedia.com, na której powstała m.in. interaktywna sekcja prezentująca dane ze znanych na całym świecie raportów Zenith dotyczących prognoz wartości wydatków reklamowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj