Fibaro zaczyna współpracę z Tomaszem Pągowskim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fibaro zaczyna współpracę z Tomaszem Pągowskim

„Inteligentny dom w 24h” – to nazwa kampanii marketingowej, do której FIBARO zaprosiło znanego z TVN i Telewizji Domo+ projektanta wnętrz, Tomasza Pągowskiego.

Akcja promocyjna skupiona będzie na zwiększeniu świadomości klientów i wypracowaniu nowych standardów komunikacji. W ramach kampanii wykorzystane zostaną m.in. takie kanały jak: mailing, media społecznościowe, sieć reklamowa Google. Uruchomiona zostanie również dedykowana Strefa Marek Allegro.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Całość wspierana będzie intensywną komunikacją online w kanałach reklamowych i mediach typu Homebook i Murator. Za kampanię odpowiada dział marketingu FIBARO, a zakupem mediów zajął się OMI Media House. Promocja potrwa do 18 czerwca.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij