Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piłkarze nie wyszli na boisko w kampanii Wiosek Dziecięcych SOS

14 maja, w przeddzień Międzynarodowego Dnia Rodziny, na stadionie przy Łazienkowskiej 3 w Warszawie odbył się mecz Warszawskiej Legii z Bruk Bet Termaliką Nieciecza. Jego rozpoczęcie było jednak inne niż zwykle.
O autorze
0 min czytania 2017-05-16

Piłkarze nie wyszli na boisko podczas otwarcia meczu. Dziecięca eskorta, która wyprowadza zawodników na boisko, tym razem wyszła sama. Wioski Dziecięce SOS wraz z Fundacją Legii Warszawa chciały zakomunikować w ten sposób, że w Polsce żyją tysiące dzieci, które nie mają opiekunów.

W akcję zaangażowany był także Michał Pazdan, ambasador stowarzyszenia, który po meczu pozdrawiał kibiców w koszulce Wiosek Dziecięcych.

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięcej oraz Fundacja Legii. Odbyło się ono także przy wsparciu ze strony Ekstraklasy.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Dziadek do orzechów, która razem z pracownikami Stowarzyszenia SOS wyprodukowała kampanię. Filmowe case study zrealizowała firma Propeller.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing