Piłkarze nie wyszli na boisko podczas otwarcia meczu. Dziecięca eskorta, która wyprowadza zawodników na boisko, tym razem wyszła sama. Wioski Dziecięce SOS wraz z Fundacją Legii Warszawa chciały zakomunikować w ten sposób, że w Polsce żyją tysiące dzieci, które nie mają opiekunów.
W akcję zaangażowany był także Michał Pazdan, ambasador stowarzyszenia, który po meczu pozdrawiał kibiców w koszulce Wiosek Dziecięcych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięcej oraz Fundacja Legii. Odbyło się ono także przy wsparciu ze strony Ekstraklasy.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Dziadek do orzechów, która razem z pracownikami Stowarzyszenia SOS wyprodukowała kampanię. Filmowe case study zrealizowała firma Propeller.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing