Kraków to stan umysłu, czyli Opcom dla Miasta Kraków

Agencja reklamowa Opcom wygrała konkurs ofert na opracowanie linii graficznej kampanii promocyjnej miasta, mającej na celu zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Krakowie.
O autorze
0 min czytania 2013-04-16

Kampania reklamowa przebiegać będzie pod hasłem: „KRAKÓW TO STAN UMYSŁU” i trwać będzie od 16.04, w pięciu miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie.

Na bilbordach, citylightach i w reklamie prasowej „Rzeczpospolitej”, w majowym dodatku „Ranking Szkół Wyższych”, pojawili się studenci krakowskich uczelni, dlatego to właśnie oni promują miasto:

  • Katarzyna Krzeszowska – Miss Polski 2012;
  • Maciej Kot – skoczek narciarski, drużynowy brązowy medalista Mistrzostw Świata z 2013;
  • Michał Gazda – konstruktor robota, który wygrał zawody RobotChallenge 2012.

Ze strony agencji za projekt odpowiadają: Justyna Cyganik (account executive), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer) . Za sesję zdjęciową: DIAMONDS FACOTORY STUDIO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj