adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

Na potrzeby promocji nowego modelu butów adidas NMD w kwietniu w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, dzięki której klienci mogli udać się na spacer ulicami Tokio.

Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.

Oryginalność w nowej formie. NMD to kolekcja lifestylowa, która składa hołd najwspanialszym chwilom historii adidas. Model NMD łączy to co najcenniejsze, czyli historię marki z najnowszymi zdobyczami technologii boost i primeknit tworząc miejski styl przyszłości.

Dla marki adidas, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska przygotowały aktywację wykorzystującą Wirtualną Rzeczywistość. Model NMD odwołuje się do biegowych korzeni marki, a ultra nowoczesny design nawiązuje do japońskich trendów w modzie. Wykorzystując potencjał Wirtualnej Rzeczywistości przygotowany został spacer ulicami Tokio. Obecni w sklepie w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour mogli przymierzyć model NMD i w nich poczuć klimat metropolii. Wystarczy założyć okulary VR i ruszyć na przechadzkę zatłoczonymi ulicami Tokio.

W kampanii został wykorzystany nagrany w 360, który dzięki specjalne aplikacji był synchronizowany z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. Aktywacja byłą dostępna w dniach 14.04 do 27.04 w 3 sklepach Sizeer (Warszawa- Złote Tarasy, Kraków- Galeria Krakowska, Katowice- Silesia City Center).

Za koncepcję oraz realizację aktywacji NMD_VR Tokyo_Tour odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska, Carat Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij