Brandman pokazał, że zaufanie klienta i konsumentów buduje się dzięki konsekwencji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brandman pokazał, że zaufanie klienta i konsumentów buduje się dzięki konsekwencji

15 maja w telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii ORANŻADY HELLENA. Tym razem pod hasłem "Autentycznie NAJ...". Na ekranie wciąż niezastąpiony Kuba Wojewódzki zachęca do zakupu polskiej marki.

To już kolejny rok, kiedy firma Colian, przekonana efektami, zaufała agencji Brandman i powierzyła jej obsługę w zakresie marketingu swojego produktu, między innymi kreację spotów reklamowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z dobrą współpracą zarówno z agencją Brandman, jak i bohaterem naszej kampanii Kubą Wojewódzkim w tym roku również postanowiliśmy zaufać ich efektywności. Tym bardziej że w naszej strategii duży nacisk kładziemy na konsekwencję, co doskonale przekłada się na wyniki sprzedażowe marki ORANŻADA HELLENA. - mówi Magdalena Koszela, Brand Manager marki.

Przemysław Dropiński, Prezes Brandmana, tak tłumaczy sukces realizowanej przez jego team kampanii:

Jako agencja reklamowa 360° stawiamy na marketing zintegrowany w zupełnie nowym stopniu. Kreując optymalny wizerunek marki, prowadzimy działania spójne na każdej linii. To właśnie dzięki temu jesteśmy w stanie w tak szybkim czasie wypracować widoczne dla klienta efekty. Poprzez obsługę full service możemy sprawić, że produkt staje się dla konsumenta naturalnym, atrakcyjnym i wielowymiarowym doświadczeniem.

Po zeszłorocznym sukcesie kampanii ORANŻADY HELLENA Brandman kontynuuje współpracę z Colianem i w oparciu o przedstawioną przez spółkę strategię kreuje nowe spoty, będące nawiązaniem oraz kontynuacją przyjętych rok temu założeń.

W mediach po raz kolejny pojawiły się reklamy z Kubą Wojewódzkim i najbardziej charakterystycznymi głosami w Polsce - Krystyny Czubówny oraz Piotra Zimocha. Dodatkowo Agencja odpowiada m.in. za materiały POS, przygotowanie kreacji do prasy i Internetu oraz organizację ogólnopolskiego konkursu dla konsumentów z projektem i implementacją konkursowego layoutu opakowań oranżady włącznie.

W najnowszych spotach reklamowych HELLENY widzimy Wojewódzkiego jako „badacza", „typowego Polaka na wakacjach” i „kibica siatkówki". Każda odsłona przedstawia w humorystyczny sposób kolejne NAJ, które możemy zaobserwować w naszym kraju. Całość z przymrużeniem oka traktuje o Polsce i samych Polakach, o tym, jacy jesteśmy i czym możemy się pochwalić. Wszystkie spoty są kontynuacją spójnej identyfikacji wizualnej, która funkcjonuje (pracuje!) już od dawna w świadomości konsumentów.

Przemysław Dropiński z Brandmana dodaje:

Jako agencja jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani, że nasza praca stanowi część sukcesu marki ORANŻADA HELLENA. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że konsekwencja i kompleksowość to klucz do efektywności. Również dla nas samych - specjalistów od marketingu zintegrowanego, ORANŻADA HELLENA jest doskonałym case study, które często wykorzystujemy, choćby podczas prowadzonych szkoleń. Na pewno w tegorocznym projekcie szkoleniowym również nie zabraknie przykładów i wniosków, które zebraliśmy dzięki współpracy z Colianem. Cieszę się, że praca naszego teamu i wizerunek Kuby Wojewódzkiego mogą w widoczny sposób wpłynąć na sprzedaż produktu. To najlepszy dowód naszego profesjonalizmu i wysokiej jakości świadczonych przez nas usług.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij