Skittles zawstydzone zdejmuje reklamę i przeprasza wszystkie mamy

Skittles zawstydzone zdejmuje reklamę i przeprasza wszystkie mamy

Reklamy znanych wszystkim drażetek Skittles często zachwycają i wywołują uśmiech na naszych twarzach. Tym razem scenariusz jest inny. Internauci oburzeni, media zniesmaczone, a producenci zawstydzeni. Spot okrzyknięto najgorszą reklamą w Internecie.

Z okazji obchodzonego w Stanach w drugą niedziela maja dnia matki, marka wypuściła reklamę, która miała być symbolem połączenia, które występuje między dziećmi a matką.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot pod nazwą „Umbilical” trwa 30 sekund i jest dość statyczny. Widzimy w nim siedzącego mężczyznę i starszą kobietę, którzy połączeni są, wyglądająca dość nieestetycznie, pępowiną. Kobieta smakuję kolorowe cukierki, a syn odgaduje, jaki kolor miał zjedzony cukierek.

Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja DDB Chicago.

Początkowo spot był dostępny na oficjalnym kanale Skittles na YouTube. Po jakimś czasie wideo zostało usunięte. Jak komentuje Matt Montei, senior director of confections: „zrobiliśmy ten spot dla każdej z tych matek, która lubi żarty. Teraz wycofujemy go z myślą o tych matkach, które żartów nie lubią”.

Co myślicie o reklamie? 

PS

Inne reklamy Skittles, które możecie obejrzeć w sieci: 

Ta reklama Skittles, która pokazana została na Super Bowl, ma w roli głównej gościa specjalnego - wokaliste Aerosmith Stevena Tylera, którego, jak mówią specjaliści, zasługą jest tak duża liczba odsłon tej reklamy. „Rock the Rainbow. Taste the Rainbow.”

A jak wygląda nowoczesny romans w wydaniu Wrigley?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij