Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Eurocash

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci hurtowni Eurocash. Na początek współpraca dotyczyć będzie 11 hurtowni w województwie małopolskim. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Wybrane piwa marki Pilsweizer pojawią się w hurtowniach Eurocash w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni, Dębicy, Jaśle, Gorlicach i Szaflarach. W początkowym etapie współpracy będą to trzy piwa: Pilsweizer Góralskie, Pilsweizer Grybów i Pilsweizer Strong.

– To kolejne tak ważne dla naszego browaru wydarzenie w ostatnich miesiącach, jeśli chodzi o poszerzanie sieci sprzedaży; od kilku tygodni jesteśmy obecni w hipermarketach Auchan oraz sieci sklepów Simply Market w całej Polsce. Teraz nasz „zasięg” powiększa się o hurtownie Eurocash, na początek w Małopolsce. Wszystko to sprawia, że nasze prognozy wzrostu sprzedaży w 2017 r. wydają się niezagrożone – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

W 2016 r. browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa o ponad 40 proc. w stosunku do roku 2015. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów. Plan na 2017 r. zakłada zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego (i sprzedanego) piwa.

– Poza poszukiwaniem nowych partnerów w postaci sieci handlowych, nasz plan rozwoju na 2017 r. zakłada także budowanie znacznie mocniejszej niż do tej pory obecności naszych produktów w kanale HoReCa. Jednym z priorytetów naszego browaru w tym roku jest wdrożenie do procesu produkcyjnego technologii służącej do przepływowej pasteryzacji piwa. Inwestycja ta pozwoli nam na wprowadzenie do sprzedaży lanego piwa pasteryzowanego; dzięki pasteryzacji wydłużymy datę przydatności naszego piwa sprzedawanego w kegach, co pozwoli nam na ogólnopolską dystrybucję naszego piwa dla odbiorców HoReCa – dodaje Chovanec.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj