"Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”- kampania poświęcona przemocy domowej wobec osób LGBT

17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, rusza pierwsza w Polsce kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych (LGBT).

Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji w rodzinach, które nie pogodziły się z coming-outem jednego z domowników oraz wskazanie - zarówno ofiarom przemocy, jak i jej sprawcom - miejsca, w którym obie strony mogą uzyskać wsparcie.

Akcja „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz ” potrwa do 15 czerwca 2017 roku i obejmie komunikację outdoorową na terenie Warszawy, kampanię w mediach społecznościowych, stworzenie strony www.jeslitoslyszysz.pl oraz przygotowanie materiałów BTL. Za wszystkie wymienione działania odpowiada agencja K2.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij