Grzegorz Szabla (Kinguin Polska): Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii

Grzegorz Szabla (Kinguin Polska): Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Grzegorz Szabla - Chief Marketing Officer (CMO) w Kinguin Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-05-18

1. W marketingu najważniejsze jest…

Zrozumienie potrzeb odbiorcy.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Dawno ale pamiętam jak dziś. Zabytkowy tramwaj wynajęty na potrzeby promocji filmu Good Bye Lenin!

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Jeszcze przede mną.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Pionierski jak na owe czasy projekt współpracy z vlogerami przy okazji premiery gry Far Cry 3.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

KENZO World – The new fragrance.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Narzędzia coraz sprawniej personalizujące komunikację z klientem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Komunikacja i zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Gier oczywiście!

10. Moja kampania marzeń…

Każda kolejna, lepsza od poprzedniej.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Pozwala na swobodne przemieszczanie się między branżami i daje bardzo dużo satysfakcji.