Grzegorz Szabla (Kinguin Polska): Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii

Grzegorz Szabla (Kinguin Polska): Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii

Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Grzegorz Szabla - Chief Marketing Officer (CMO) w Kinguin Polska.

1. W marketingu najważniejsze jest...

Zrozumienie potrzeb odbiorcy.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Dawno ale pamiętam jak dziś. Zabytkowy tramwaj wynajęty na potrzeby promocji filmu Good Bye Lenin!

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Jeszcze przede mną.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Pionierski jak na owe czasy projekt współpracy z vlogerami przy okazji premiery gry Far Cry 3.

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

KENZO World - The new fragrance.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

Narzędzia coraz sprawniej personalizujące komunikację z klientem.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Komunikacja i zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Gier oczywiście!

10. Moja kampania marzeń...

Każda kolejna, lepsza od poprzedniej.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Pozwala na swobodne przemieszczanie się między branżami i daje bardzo dużo satysfakcji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij