Przemysław Styrna karierę zawodową rozpoczął w 2008 roku w firmie Media Regionalne, gdzie przez trzy lata był dziennikarzem śląskiego portalu informacyjnego MMSilesia.pl.
Z branżą marketingową związał się w 2013 roku. Doświadczenie w zakresie new business zdobywał pracując w agencjach Grupa 365NET oraz Hand Made.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W maju 2017 objął nowo powstałe stanowisko New Business Directora. Funkcja wynika z rozbudowy struktur agencyjnych oraz poszerzania zakresu usług, które skierowane są do sektora retail oraz marketingu.