Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

1500 twórców internetowych pojawi się na gdyńskim See Bloggers

1500 uczestników, najciekawsi prelegenci i przedstawiciele czołowych marek w Polsce pojawią się 22 i 23 lipca w Gdyni na festiwalu See Bloggers, największym wydarzeniu dla twórców internetowych w Polsce. Zaplanowane warsztaty i prelekcje prowadzić będą najpopularniejsi eksperci i influencerzy.
O autorze
1 min czytania 2017-05-18

12 stref edukacyjnych

1500 uczestników, w tym twórcy internetowi, blogerzy i vlogerzy, spotka się 22 i 23 lipca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Nadchodząca, piąta edycja See Bloggers to 12 stref tematycznych, warsztaty, panele dyskusyjne i prelekcje.

Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla twórców internetowych, w tym warsztaty i spotkania w ramach 12 stref od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację – mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl – kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów YouTube i promowanie treści video – dodaje Jakub Zając.

Od bloga do Snapchata

Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Podczas See Bloggers spotkają się osoby prowadzące popularne profile na Snapchacie, Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Influencerzy będą mieli szansę poznania wielu kanałów dotarcia do odbiorców, sposobów, w jaki funkcjonują, i budowania społeczności. Organizatorzy i prelegenci podczas warsztatów i wykładów pokażą, jaką wartość niesie za sobą różnicowanie treści i włączenie video. Uczestnicy tym samym poszerzą wiedzę i odnajdą inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki. 

Nowy wymiar relacji z influencerami

Jubileuszowa edycja festiwalu dla twórców internetowych jest również szansą dla blogerów, vlogerów i influencerów na spotkanie się z przedstawicielami firm. Dzięki “szybkim randkom” możliwe będzie nawiązanie relacji z influencerami, a w rezultacie stała współpracę korzystną dla obu stron. To nowe rozwiązanie, które odpowiada na szybko rosnące znaczenie influencer marketingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od co najmniej roku obserwujemy zmiany w trendach marketingowych. Odbiorcy coraz częściej poszukują rekomendacji u liderów opinii i twórców internetowych. Na See Bloggers dajemy wszystkim okazję spotkania się i nawiązania relacji biznesowych – tłumaczy Jakub Zając. 

Udział w wydarzeniu

Wstęp na wydarzenie See Bloggers jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zapisy startują 8 maja i potrwają dwa tygodnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie obowiązuje kolejność zgłoszeń. Chcemy zaprosić aż 1500 najciekawszych twórców internetowych, którzy wnoszą ogromną wartość do polskiej blogosfery – wyjaśnia Jakub Zając.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rejestracji można dokonać na stronie internetowej wydarzenia. Warto również śledzić media społecznościowe See Bloggers, bo to tam pojawiają się w pierwszej kolejności pojawiają się wszystkie aktualności oraz sylwetki prelegentów.