Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

VanLeif dla marki Burger King

Agencja odpowiada za koncepcję i realizację najnowszej kampanii marki, której celem jest promocja nowej oferty Dobre za Drobne, która wchodzi do stałego menu w restauracjach Burger King.
O autorze
0 min czytania 2017-05-18

Twarzą kampanii został Dharni – jeden z najpopularniejszych beatboxerów w Polsce i na świecie.

Dodatkowo powstała platforma brand experience www.dobrezadrobne.pl, na której każdy może pobawić się wirtualnym beatboxerem i dodatkowo zgarnąć kupon na darmowego Whoopera®.

„Wybrałem VanLeif, bo dobrze się dogadywaliśmy od początku. Umieją szybko reagować i są bardzo kreatywni. Czują dynamikę pracy z marką taką jak Burger King. Praca z nimi to brainstorm, z którego powstają fajne pomysły na wzmocnienie rozpoznawalności marki w Polsce” – powiedział Tomasz Tracz, Marketing Manager Burger King

Za strategię, kreację i realizację działań, w tym przygotowanie platformy www.dobrezadrobne.pl odpowiada agencja VanLeif.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość działań będzie wspierana kampanią performance realizowaną przez Vizeum.

Kampania wystartowała 15 maja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się