VanLeif dla marki Burger King

VanLeif dla marki Burger King

Agencja odpowiada za koncepcję i realizację najnowszej kampanii marki, której celem jest promocja nowej oferty Dobre za Drobne, która wchodzi do stałego menu w restauracjach Burger King.

Twarzą kampanii został Dharni – jeden z najpopularniejszych beatboxerów w Polsce i na świecie.

Dodatkowo powstała platforma brand experience www.dobrezadrobne.pl, na której każdy może pobawić się wirtualnym beatboxerem i dodatkowo zgarnąć kupon na darmowego Whoopera®.

„Wybrałem VanLeif, bo dobrze się dogadywaliśmy od początku. Umieją szybko reagować i są bardzo kreatywni. Czują dynamikę pracy z marką taką jak Burger King. Praca z nimi to brainstorm, z którego powstają fajne pomysły na wzmocnienie rozpoznawalności marki w Polsce” – powiedział Tomasz Tracz, Marketing Manager Burger King

Za strategię, kreację i realizację działań, w tym przygotowanie platformy www.dobrezadrobne.pl odpowiada agencja VanLeif.  

Całość działań będzie wspierana kampanią performance realizowaną przez Vizeum.

Kampania wystartowała 15 maja.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij