Burger King rozdaje burgery za darmo. Chyba, że nie potrafisz beatboxować!

Burger King rozdaje burgery za darmo. Chyba, że nie potrafisz beatboxować!

Każdy z nas chętnie zjadłby burgera za darmo. Burger King doskonale o tym wie, dlatego razem z Dharnim przygotował akcję promocyjną "Dobre za Drobne".

W ramach akcji „Dobre za drobne” marka rzucił wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było proste - zamówić burgera bez płacenia. Zobaczcie czy udało mu się to zrobić!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka zachęca również internautów i swoich fanów do wzięcia udziału w akcji. Jedyne co trzeba zrobić to nagrać swój własny dźwięk i wrzucić go do bazy.

Można to zrobić za pośrednictwem strony. Najlepsze zostaną nagrodzone zaproszeniem na darmowego Whoopera w dowolnym lokalu Burger Kinga na terenie Polski.

Za koncepcję i realizację najnowszej kampanii marki odpowiedzialna jest agencja VanLeif.

PS

Dharniego znamy z beatboxowania polskich słów i piosenek disco polo. Zobaczcie najpopularniejsze filmiki:

PS2

Burger King już nie raz zaskoczył w swoich kampaniach. Ostatnio mogliśmy zobaczyć jak do promocji nowego Whoopera wykorzystał Google Asystenta. W spocie, pracownik fast foodu twierdzi, że 15 sekundowa reklama to za mało, by wymienić wszystkie zalety nowego Whoopera. Zwraca się więc do Google Home „czarodziejskim” zwrotem: „OK, Google, What is the Whooper burger?”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij