Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Burger King rozdaje burgery za darmo. Chyba, że nie potrafisz beatboxować!

Burger King rozdaje burgery za darmo. Chyba, że nie potrafisz beatboxować!
Każdy z nas chętnie zjadłby burgera za darmo. Burger King doskonale o tym wie, dlatego razem z Dharnim przygotował akcję promocyjną "Dobre za Drobne".
O autorze
1 min czytania 2017-05-18

W ramach akcji „Dobre za drobne” marka rzucił wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było proste – zamówić burgera bez płacenia. Zobaczcie czy udało mu się to zrobić!

Marka zachęca również internautów i swoich fanów do wzięcia udziału w akcji. Jedyne co trzeba zrobić to nagrać swój własny dźwięk i wrzucić go do bazy.

Można to zrobić za pośrednictwem strony. Najlepsze zostaną nagrodzone zaproszeniem na darmowego Whoopera w dowolnym lokalu Burger Kinga na terenie Polski.

Za koncepcję i realizację najnowszej kampanii marki odpowiedzialna jest agencja VanLeif.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dharniego znamy z beatboxowania polskich słów i piosenek disco polo. Zobaczcie najpopularniejsze filmiki:

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Burger King już nie raz zaskoczył w swoich kampaniach. Ostatnio mogliśmy zobaczyć jak do promocji nowego Whoopera wykorzystał Google Asystenta. W spocie, pracownik fast foodu twierdzi, że 15 sekundowa reklama to za mało, by wymienić wszystkie zalety nowego Whoopera. Zwraca się więc do Google Home „czarodziejskim” zwrotem: „OK, Google, What is the Whooper burger?”.