Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King rozdaje burgery za darmo. Chyba, że nie potrafisz beatboxować!

Burger King rozdaje burgery za darmo. Chyba, że nie potrafisz beatboxować!
Każdy z nas chętnie zjadłby burgera za darmo. Burger King doskonale o tym wie, dlatego razem z Dharnim przygotował akcję promocyjną "Dobre za Drobne".
O autorze
1 min czytania 2017-05-18

W ramach akcji „Dobre za drobne” marka rzucił wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było proste – zamówić burgera bez płacenia. Zobaczcie czy udało mu się to zrobić!

Marka zachęca również internautów i swoich fanów do wzięcia udziału w akcji. Jedyne co trzeba zrobić to nagrać swój własny dźwięk i wrzucić go do bazy.

Można to zrobić za pośrednictwem strony. Najlepsze zostaną nagrodzone zaproszeniem na darmowego Whoopera w dowolnym lokalu Burger Kinga na terenie Polski.

Za koncepcję i realizację najnowszej kampanii marki odpowiedzialna jest agencja VanLeif.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dharniego znamy z beatboxowania polskich słów i piosenek disco polo. Zobaczcie najpopularniejsze filmiki:

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Burger King już nie raz zaskoczył w swoich kampaniach. Ostatnio mogliśmy zobaczyć jak do promocji nowego Whoopera wykorzystał Google Asystenta. W spocie, pracownik fast foodu twierdzi, że 15 sekundowa reklama to za mało, by wymienić wszystkie zalety nowego Whoopera. Zwraca się więc do Google Home „czarodziejskim” zwrotem: „OK, Google, What is the Whooper burger?”.