Ogilvy wygrywa przetarg na komunikację dla marki HIT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogilvy wygrywa przetarg na komunikację dla marki HIT

Agencja Ogilvy & Mather została wybrana przez Bahlsen Polska do opracowania nowej platformy komunikacji dla marki HIT – kultowych ciasteczek w swoim portfolio.

To już drugi brand Bahlsen, za którego strategię komunikacji i kreację odpowiada Ogilvy. W ubiegłym roku, również w wyniku przetargu, agencja rozpoczęła obsługę strategiczną marki Krakuski. Szczegóły działań oraz termin ich rozpoczęcia pozostają nieujawnione na tym etapie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij