Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Podbili InfoShare. Zgarnęli wszystkie nagrody. FINDAIR najlepszym startupem 2017 roku!

FindAir wygrało oba konkursy organizowane w ramach konferencji infoShare. Pokonali ponad 200 konkurentów i zgarnęli w sumie blisko 40 tysięcy Euro w tym 20 tysięcy przyznane przez Miasto Gdańsk dla zwycięzcy infoShare Startup Contest. Przed FindAir otwarta droga do inwestycji za milion.
O autorze
1 min czytania 2017-05-18

O tytuł zwycięzcy infoShare Startup Contest ubiegało się przez kilka miesięcy startupy z ponad 20 krajów. Wygrana przypadła polskiej firmie – FindAir. Chociaż o wygraną starało się w finale 5 firm: Autenti, StethoMe™, First11, UnitDoseOne i FindAir to tylko jedna mogła wygrać konkurs, w którym nagrodę ufundowało Miasto Gdańsk. Drugie miejsce przypadło firmie UnitDoseOne a trzecie First11.

20 tysięcy Euro podczas infoShare Startup Contest, 17 tysięcy w konkursie dla medtechów to zaledwie początek. Zwycięzki startup może teraz liczyć na finansowanie ze strony inwestorów obecnych na infoShare.

FindAir – to firma tworząca inteligentne rozwiązania wspierające osoby chore na astmę. Rozwiązania FindAir bazują na połączeniu fizycznego urządzenia z aplikacją na telefon oraz ze specjalnie opracowanymi algorytmami sztucznej inteligencji. Więcej informacji na temat zwycięzcy jest dostępne pod linkiem oraz na stronie.

“Chociaż to już 4 edycja Startup Contestu, wciąż czujemy ogromną radość i satysfakcję patrząc na zwycięzców. W imieniu całego zespołu infoShare przekazuję FindAir gratulacje i nadzieje, że ich rozwiązanie odniesie kolejne sukcesy!” – mówi Grzegorz Borowski, CEO Fundacji InfoShare. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj