K2 ponownie dla MTV Polska… „Taki Lajf”

K2 ponownie dla MTV Polska… „Taki Lajf”

Agencja K2 wygrała przetarg na wypromowanie nowej produkcji MTV Polska – „Taki Lajf”.

Po sukcesie zrealizowanej na początku 2017 roku przez K2 promocji siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” stacja MTV Polska powierzyła agencji wsparcie swojej nowej produkcji - „Taki Lajf”. Zakres współpracy objął opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV, jego realizację oraz przygotowanie kampanii digitalowej. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska, a produkcję spotu zlecono firmie Warsaw Production.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Taki lajf” to drugi program MTV Polska, którego promocję wspiera K2. Przeprowadzona przez agencję na początku bieżącego roku kampania, zapowiadająca premierę siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy”, który zanotował wysokie wyniki oglądalności.

„Taki Lajf” jest oryginalną, polską produkcją realizowaną w formacie scripted-docu. Opowiada o problemach, z jakimi borykają się młodzi ludzie wkraczający w świat dorosłych. Zdjęcia do programu ruszyły 21 marca, a jego producentem wykonawczym jest Endemol Shine Polska. Premierowe odcinki emitowane będą od 22 maja, trzy razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 17:00.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij