Finał kampanii „Wiadomość do przyszłości” marki Papiery POL

Powoli dobiega końca akcja „Wiadomości do przyszłości” marki Papiery POL należącej do International Paper. Zebrane od internautów świadectwa naszych czasów zostaną umieszczone w Kapsule Czasu, na której stanie pomnik upamiętniający przedsięwzięcie.
O autorze
1 min czytania 2017-05-19

Za koncepcję i organizację akcji opowiada warszawska agencja reklamowa – Biuro Podróży Reklamy. 

Zakopanie Kapsuły Czasu będzie miało miejsce 20 maja 2017 roku podczas „Biegu Papiernika” – corocznego wydarzenia organizowanego przez firmę International Paper, która w tym roku obchodzi swoje 25 – lecie działania w Polsce i po raz ósmy zaprasza do wspólnego biegania. W wydarzeniu, którego zwieńczeniem będzie zakopanie Kapsuły Czasu weźmie udział kilka tysięcy osób.

Za pomocą strony www.papierypol.pl od 1 stycznia 2017 roku można zostawić anonimową wiadomość, która zostanie wydrukowana i umieszczona w specjalnie zaprojektowanej Kapsule Czasu. Co ciekawe została ona wykonana w Australii przez firmę specjalizującą się w tworzeniu tego typu rozwiązań. Organizatorzy w żaden sposób nie cenzurowali i nie ingerowali w przesłane treści wiadomości. 

Celem całej kampanii było zaangażowanie jak największej liczby osób, które podzielą się swoimi myślami, doświadczeniami, czy inną twórczością, przelewając je na papier. Każdy uczestnik miał do dyspozycji kartkę rozmiarów A4. Mógł umieścić na niej nie tylko tekst lecz również grafikę. Tak powstałe na papierze świadectwa naszych czasów trafią w ręce przyszłych pokoleń, które wydobędą zakopaną na terenie kwidzyńskiej fabryki International Paper Kapsułę Czasu. Akcję upamiętni wykonany z nierdzewnej stali pomnik. Stanie on nad Kapsułą POL, przypominając wszystkim o tej ponadczasowej kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do promocji akcji użyto mixu narzędzi internetowych: działania PR (ukazało się ponad 75 publikacji na temat akcji), reklam na Facebook i Instagram, emisji w sieci reklamowej Google Display Network oraz dedykowanego filmu opowiadającego o akcji, który do tej pory został obejrzany ponad 300 000 razy w efekcie działań reklamowych (min. na YouTube) oraz e-mailingów z informacjami o akcji.  

Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: Interia, Legalna Kultura, Edutorial, Historia.org.pl oraz magazyn psychologiczny Charaktery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję akcji, strategię, produkcję oraz zakup mediów oraz organizację akcji odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się