Integracja z Facebook Insights i inne nowości na platformie Sotrender

Narzędzie Sotrender, umożliwiające analizę, raportowanie i optymalizację działań marek na Facebooku, zostało wzbogacone o nowe funkcje: zaawansowaną obsługę fan page’ów międzynarodowych, integrację z panelem Facebook Insights, płatności internetowe PayLane.
O autorze
0 min czytania 2012-07-02

Strony międzynarodowe pozwalają m.in. na dokładne analizy aktywności i zaangażowania na międzynarodowych profilach firm, gdzie treści są targetowane na poszczególne kraje. W oparciu o autorski algorytm dostarczane są dane o najbardziej zaangażowanych użytkownikach czy też najatrakcyjniejszych treściach z danego kraju. Rozwiązanie to było testowane z administratorami takich globalnych marek, jak: Carlsberg, Bacardi czy Mattel.

Dzięki integracji statystyk Sotrendera z danymi Facebook Insights, wszystkie niezbędne informacje o monitorowanych fanpage’ach są widoczne w jednym miejscu. Firmy korzystające z narzędzia Sotrender mogą na bieżąco administrować swoim kontem, w tym śledzić historię dokonywanych zmian, dodawać nowe strony czy nowych użytkowników panelu i przypisywać im określone uprawnienia.

Współpraca z dostawcą usług płatności internetowych PayLane, pozwoliła na uruchomienie opcji płatności kartami płatniczymi Visa, MasterCard i Maestro.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj