Na scenie wydarzenia pojawią się reprezentanci środowisk naukowych m. in z Akademii Leona Koźmińskiego oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Tesco, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.
Gdzie kończy się przetwarzanie emocji a zaczyna neuromarketing? Jak zawalczyć o jakość w reklamie programmatic? Jakie korzyści płyną z kampanii co-brandingowych i co-marketingowych? Czy mobile programmatic i native programmatic mają przyszłość? To tylko kilka spośród całej listy zagadnień, które poruszą prelegenci konferencji Digital Marketing Heroes 2017 organizowanej przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Konferencję rozpocznie Jacek Kowalski, który opowie o „Emocjach – niedocenionych superbohaterach marketingu”. Kolejne wystąpienie należeć będzie do Aylin Demiral z Sociomantic, prelegentka przybliży tajniki jakościowej reklamy personalizowanej. Następnym superbohaterem będzie Krzysztof Radoszewski z UberEATS, opowie on uczestnikom spotkania jak UberEATS zostało Warsaw Foodie Hero.
W drugiej części konferencji Marta Ceccato, kierująca zespołem Display i Programmatic w Tesco UK, opowie o mocy danych w reklamie i ich mądrym wykorzystaniu. Następnie przyjdzie czas na najbardziej futurystyczny temat konferencji czyli prelekcję dr. Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania nad rozwojem nowych technologii w Instytucie Technologicznym w Massechusetts. Prelegentka przybliży uczestnikom temat affective computingu i opowie jak można wykorzystać technologię do odczytywania emocji. Na zakończenie DMH2017 uczestnicy będą mieli okazję posłuchać dyrektora e-commerce w firmie Komputronik Sławomira Komińskiego, który podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych.
Digital Marketing Heroes 2017 będzie również dobrą okazją do przysłuchania się dyskusjom ekspertów na temat przyszłości reklamy programmatic w tym: reklamie programmatic typu premium, reklamie mobilnej i natywnej. Dyskusje poprowadzi Lothar Krauze z Sociomantic, a gośćmi paneli będą: Mario Gebers z OpenX, Boris Kruchinsky z Google oraz Marcin Olszewski z Media Impact Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tegoroczna edycja Digital Marketing Heroes odbędzie się 31go maja w klubie Patio w Warszawie. Sponsorami wydarzenia są Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl. Więcej informacji o DMH2017 oraz możliwość uzyskania zaproszenia (wydarzenie ma charakter zamknięty) na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing