Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Były fotograf Baracka Obamy przygotował promocję najnowszego sezonu House of Cards. Kampania robi wrażenie

Były fotograf Baracka Obamy przygotował promocję najnowszego sezonu House of Cards. Kampania robi wrażenie
Gros z nas niecierpliwie czeka na 30 maja, dzień, na który Netflix zapowiedział premierę 5. sezonu „House of Cards”. Ciekawi jesteście, jak wygląda dzień z życia Franka Underwooda?
O autorze
1 min czytania 2017-05-24

Producenci serialu zatrudnili do promocji byłego fotograf Baracka Obamy Pete Souza, by towarzyszył fikcyjnemu prezydentowi podczas kampanii.

Na zdjęciach wykonanych przez fotografa, widzimy Kevina Spacey w najbardziej znanych miejscach Waszyngtonu oraz na ulicach miasta podczas spotkań z „wyborcami”.

Galeria gotowych zdjęć jest rewelacyjna – Frank czekający na metro, ściskający dłonie Amerykanów. Zdjęcia są na tyle autentyczne, że niezorientowani mogliby pomyśleć, że mają do czynienia z kolejnym eleganckim i skutecznym politykiem, który jest blisko ludzi i wspiera współczesnego Amerykanina.

Efekt współpracy fotografa i Kevina Spaceygo:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedna z ciekawszych kampanii promocyjnych dotyczyły horrorów. Dziś przypominamy kilka z nich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marketingowcy remake’u klasycznego horroru Briana De Palmy mogą pochwalić się akcją, w którą zostali zaangażowani wszyscy znajdujący się w przestrzeni publicznej. Ekranizacja książki Stephena Kinga opowiadała o obdarzonej psychokinetycznymi zdolnościami młodej dziewczynie.

Diabelskie nasienie to kolejny horror, którego promocja była poprzedzona oryginalną akcją. Zdalnie sterowany wózek poruszał się po ulicach Nowego Jorku, a w jego środku znajdowało się szatańskie dziecko. Gdy wideo pojawiło się w sieci, pierwszego dnia wyświetlono je ponad 3,2 miliona razy.

PS2

Kolejną świetną i nietuzinkową promocję filmu zaprezentowali twórcy Deadpoola. O całej kampanii przeczytacie → tutaj.