Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nagrody w konkursie KTR 2017 wręczone!

17 złotych, 55 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2017. Agencją Roku zostało Saatchi&Saatchi IS, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymało Allegro.
O autorze
2 min czytania 2017-05-26

26 maja, podczas uroczystej Gali Konkursu KTR, w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono 157 nagród, w tym 17 złotych, 55 srebrnych i 85 brązowych. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach Warsztat Audio/Video (39), Design (26),  Film (15) oraz Digital/Mobile (14). W tegorocznej edycji konkursu KTR, spośród 1210 zgłoszeń nominacje otrzymało 311 projektów, a przyznano tylko 157 nagród. Projekty oceniało 111-osobowe jury pod przewodnictwem Luciany Cani, Senior Vice President i Executive Creative Director w agencji Lapiz.

Systematycznie z roku na rok przybywa zgłoszeń prac do KTR. W tym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę (1210), która niekoniecznie przełożyła się na jakość, czyli na liczbę nominacji i nagród, gdyż nagrodziliśmy tylko 13% zgłoszonych prac. Surowe składy jurorskie? Być może…ale może wyczekiwany przełom w branży jeszcze nie nastąpił. … Oczekujemy od siebie więcej, niż jesteśmy w stanie spełnić? – powiedział podczas Gali wręczenia nagród Przemek Bogdanowicz, przewodniczący Zarządu Klubu Twórców Reklamy.

W tegorocznej edycji konkursu nie przyznano Grand Prix, a także nowo wprowadzonej nagrody: Biały KTR – Grand Prix za kampanię społeczną.

Przy ocenie Grand Prix członkowie zarządu KTR wraz z przewodniczącymi wszystkich kategorii konkursowych byli zgodni. Pomimo wielu dobrych prac nie było takich, które zasługiwały na te wyróżnienia, również pomimo szczerych chęci przyznania po raz pierwszy „Białego KTR-u” za kampanię społeczną – dodał Bogdanowicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na: www.platforma.sar.org.pl/nagrody

Agencją Roku zostało Saatchi&Saatchi IS. Reklamodawcą roku ogłoszono Allegro, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Lunapark motion arts collective – Studia Posprodukcyjnego Roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ranking agencji w konkursie KTR 2017:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. Saatchi & Saatchi IS – 54,5
  2. 180heartbeats + JUNG V. MATT – 38,25
  3. Walk – 24,5
  4. Grey Group – 21,5
  5. Bardzo – 20,25

Dom Produkcyjny Roku

  1. Papaya Films 23 pkt
  2. Dobro 11,5 pkt
  3. Opus Film 10,5 pkt

Studio Postprodukcyjne Roku

  1. Lunapark motion arts collective 10,5 pkt
  2. Platige Image 7 pkt
  3. Televisor 6,5 pkt

Podobnie jak w poprzednich latach członkowie Klubu Twórców Reklamy w głosowaniu online oceniali prace zgłoszone w kategorii Kampania, przyznając nagrodę KTR. W tym roku nagrodzona została kampania „Powiem ci, co zrobisz” przygotowana przez agencję Kampania180heartbeats + JUNG V. MATT dla dla Aleo (ING Bank).

Podczas gali KTR wręczono również nagrody specjalne Best of Facebook @ KTR 2017 kampaniom: „Lidl w social media” (VML dla Lidl), „Pastempomat” (Saatchi&Saatchi IS dla Dawida Podsiadło), „Make it #handible” (DDB&tribal dla Huawei) oraz „Powiem ci, co zrobisz” (180heartbeats + JUNG v. MATT dla Aleo).

Podczas Gali zostały wręczone również wyróżnienia w konkursie Younc Creatives Cannes.

Zwycięskimi zespołami w konkursie Young Creatives Cannes w tym roku są:

W kategorii Design, której partnerem jest ING, wygrali Adam Caban i Mateusz Ledwig z 180heartbeats + JUNG v. MATT.

W kategorii Film, której partnerem jest Bakalland, wygrali Michał Oleksów i Damian Kitowski z VML Poland.

W kategorii Cyber, której partnerem jest Red Bull, wygrały Adriana Hochmańska i Irmina Pączek z Grandes Kochonos Digital.

W kategorii Print, w której partnerem jest innogy Polska wygrali Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma z 180heartbeats + JUNG V. MATT.

W kategorii PR partnerem jest Fundacja Zaczytani.org, zwyciężyli Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga z Hill+Knowlton Strategies

W kategorii Clients, partnerem była Fundacja Nasza Ziemia, zwyciężyli Kamil Zug i Wojciech Kozłowski z Kompanii Piwowarskiej.

W kategorii Young Creatives Open, której partnerem był Facebook zwyciężyły Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl/

KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl

Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR) , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Partnerzy konkursu: Facebook, Red Bull, Innogy, Bakalland, Apollo Music, Fotolia by Adobe, Zaczytani.org, ING, Lunapark,

Audytor konkursu: Firma Prawnicza LSW

Współpraca: PJATK, Związek Firm PR, Klub Niebo

Patroni Medialni: Label Magazine, Wirtualnemedia.pl, Gazeta.pl Next, GoMobi.pl, NowyMarketing