Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Przegląd zakazanych reklam

Kontrowersje, kombinacje, napięcia i lawirowanie pomiędzy skomplikowanymi przepisami prawa to motywy przewodnie kolejnej Reklamówki, czyli przeglądu reklam zakazanych. Tym razem podczas wydarzenia dowiemy się, jak twórcy reklam prześlizgują się pomiędzy wyboistymi meandrami prawa...
O autorze
1 min czytania 2017-05-26

…aby zareklamować to, czego reklamować nie wolno. Nie zabraknie także produkcji budzących kontrowersje. Jedno jest pewne: Reklamówka #5 to wydarzenie dla widzów o mocnych nerwach.

Plan spotkania

18.30 Pierwszy blok reklam
19.00 Prelekcja nr 1 w Polsce, czyli co ma prawo do przekazów handlowych? Kuba Zawadzki
19.30 Drugi blok reklam

Opis prelekcji:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Choć mogłoby się wydawać, że w zakresie publikowania i emisji przekazów handlowych w Polsce panuje styl rodem z USA – czyli „wolna amerykanka” – to w rzeczywistości obowiązują dość szczegółowe ograniczenia. Czy sam przekaz handlowy to wyłącznie reklama? Co wolno, czego nie wolno i jak „pójść po bandzie”? Co czeka tych, którzy dołączą do grona smutnych, ukaranych reklamodawców? Po Prelekcji nr 1 wszystko to stanie się jasne – jak słoneczko z reklamy Heyah.

Kuba Zawadzki – były copywriter, a obecnie aplikant adwokacki, na co dzień zajmujący się szeroko pojętym prawem gospodarczym w gliwickiej kancelarii. Twierdzi, że praktycznie wie więcej o reklamie, niż przeciętny prawnik i teoretycznie więcej o prawie, niż przeciętny marketingowiec. Postanowił o tym opowiedzieć. Prywatnie fan Arsenalu Londyn. Uczcijmy to minutą ciszy [*].

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu To uczelnia z 25 letnią tradycją nauczania mieszcząca się w Sosnowcu. Szkoła stale powiększa swoją ofertę kierunków – początkowo skupiona na zarządzaniu i marketingu, teraz swoje miejsce mogą znaleźć tam również studenci pedagogiki, ochrony środowiska, filologii angielskiej, a nawet politologii. To pierwsza niepubliczna szkoła wyższa w Sosnowcu.

Partner merytoryczny

Kava Studio Agencja kreatywna, która zajmuje się brandingiem, komunikacją i projektowaniem graficznym. Pomaga start-upom, jak i doświadczonym markom zaistnieć. Zajmuje się też całą masą własnych projektów, a najnowszym z nich jest właśnie Reklamówka. Kava to świeżość, energia i oryginalność. Kava pobudza umysł i wyobraźnię. Wreszcie Kava sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości i swobodnej wymianie poglądów.

Patroni medialni:

Idea Hub
NowyMarketing
Polskie Stowarzyszenie Public Relations