Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

CIPR kończy ze wskaźnikiem AVE

CIPR kończy ze wskaźnikiem AVE
Chartered Institute of Public Relations niedawno ogłosiło, że planuje wprowadzenie zakazu stosowania przez członków organizacji wskaźnika AVE w obliczaniu efektywności działań public relations.
O autorze
0 min czytania 2017-05-29

fot. pixabay.com

18 maja Chartered Institute of Public Relations (CIPR) dołączył do inicjatywy International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC), dotyczącej całkowitego zaprzestania stosowania wskaźnika AVE w obliczaniu efektywności działań public relations. Wprowadzenie nowych wytycznych i standardu, który wykluczy wskaźnik AVE, CIPR planuje na wrzesień obecnego roku. Jak wskazuje Jason MacKenzie, CIPR President, członkowie organizacji wiedzą, że AVE jest niemiarodajnym wskaźnikiem, w związku z czym nadszedł czas, aby całkowicie zaprzestać jego stosowania*.

Członkowie CIPRu obecnie wykorzystujący wskaźnik AVE będą mieli rok na zmianę sposobu rozliczania efektywności działań na tę proponowaną w kodeksie postępowania organizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj