Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ania Starmach w kampanii Cukru Królewskiego „Słodsze niż słowa”

Anna Starmach, popularna jurorka kulinarna, wzięła udział w akcji promocyjnej marki Cukier Królewski. W ramach współpracy powstał cykl filmów, w których Anna uczy, jak przygotować desery na wyjątkowe okazje i poprzez nie okazywać uczucia najbliższym.
O autorze
1 min czytania 2017-05-29

„Słodsze niż słowa” to seria filmów stworzonych przez markę Cukier Królewski razem z Anią Starmach. W ramach projektu influencer marketingowego, raz w miesiącu na oficjalnym kanale marki „Życie jest słodkie” (www.facebook.com/ZycieJestSlodkie) publikowane będą filmy, w których ambasadorka krok po kroku uczy widzów, jak przygotować poczęstunki, które od lat wywołują uśmiech na twarzy jej bliskich.

W premierowym odcinku cyklu, Ania Starmach opowiada o tym, jak przygotować tort bezowy z okazji Dnia Matki. Nie jest to jednak wyłącznie film z przepisem, Anna Starmach prezentuje w nim, jak zrobić tort, który jest ulubionym deserem jej mamy.

Odkąd pamiętam jest zawsze przygotowywana na Dzień Matki. Początkowo przygotowywałam ją z mamą, ale już od wielu lat to ja przygotowuję ją dla mojej mamy. Ona twierdzi, że taka beza z truskawkami, malinami i kremem, jest lepsza od jakiegokolwiek prezentu – komentuje Anna Starmach.

Film wpisuje się w długofalową kampanię marki pod hasłem „Słodkie gesty”. Za koordynację współpracy z ambasadorem oraz nadzór nad produkcją filmów odpowiada agencja Havas PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj