Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zaangażowanie społeczne Centrum Handlowego Blue City

Blue City to nie tylko zakupy dla całej rodziny i różnorodne wydarzenia. Od dawna Centrum angażuje się w akcje społeczne i działania charytatywne, zarówno dotyczące dzielnicy Ochota, jak i na szerszą skalę.
O autorze
2 min czytania 2017-05-30

Co roku Blue City przyłącza się do ogólnopolskiego grania na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W styczniu 2017 udało się uzbierać rekordową kwotę na rzecz tej akcji – było to 116 041,53 zł, aż o 16 tysięcy złotych więcej niż przy poprzednim finale. W zbiórkę zaangażowani zostali najemcy, wolontariusze i artyści (na scenie przy fontannie wystąpili między innymi Chór Dziecięcy Artos, Sienna Gospel Choir oraz Chór Dziecięcy i Żeński Agaty Steczkowskiej). Współorganizatorem już po raz czwarty był Młodzieżowy Dom Kultury „Ochota” – rękodzieło wykonane przez jego podopiecznych można było kupić na umieszczonych na poziomie -1 stoiskach i tym samym wesprzeć WOŚP.

Nie jest to jedyna wspólna inicjatywa Centrum i Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota”. Współpraca trwa od 2013 roku, a jej efektem jest między innymi wydawany przez MDKO miesięcznik dla młodzieży „Korniszon”, którego druk jest finansowy przez Blue City. Wychowankowie instytucji odwiedzają nowo otwarte miejsca i są zapraszani na wydarzenia, a następnie piszą o nich artykuły i wykonują fotorelacje, które zamieszczane są w gazetce. W ten sposób z atrakcji i bonów zakupowych korzystają najbardziej potrzebujące dzieci, których rodzice często nie mogą pozwolić sobie na tego typu wydatki. Ponadto niejednokrotnie podopieczni domu kultury mogli zaprezentować na terenie Centrum swoje talenty. Jednym z przykładów jest spektakl „Piękna i Bestia” wystawiony podczas imprezy „Pierwszy dzwonek w Blue City”. Dyrekcja i pracownicy MDKO dokładają wszelkich starań, aby współpraca z jednym z naszych najważniejszych partnerów układała się jak najlepiej. – mówi dyrektor placówki, Anna Szwed – Cieszymy się ze wszystkich wspólnych działań i imprez, z korzyści płynących z nich dla naszych wychowanków oraz całego środowiska lokalnego. Wzajemnie kreujemy swój pozytywny wizerunek, działamy na rzecz społeczności i mieszkańców Dzielnicy Ochota.

Jeśli chodzi o inicjatywy na szczeblu lokalnym, kolejnym bardzo ważnym elementem jest współpraca z Urzędem Dzielnicy Ochota. Blue City było partnerem X Profilaktycznego Festynu Rodzinnego z okazji Dnia Dziecka, który odbył się 28 maja w Parku Szczęśliwickim. Wydarzenie zrealizowane zostało w ramach kampanii „Zachowaj Trzeźwy Umysł” i było połączone ze zbiórką na pomoc medyczną dla uchodźców z Syrii przebywających w obozach w Libanie. Sponsorowanie dni dziecka w Parku Szczęśliwickim przez Blue City to już tradycja – Centrum włącza się w organizację tego wydarzenia już od kilku lat.

Blue City czynnie uczestniczy także w akcjach na skalę krajową – mowa tu między innymi o „Godzinie dla Ziemi” organizowanej przez WWF. Co roku światło na charakterystycznej kopule budynku gaśnie na symboliczną godzinę, aby podnieść świadomość zagrożeń środowiska. Motywem przewodnim tegorocznej edycji była ochrona krytycznie zagrożonego morświna bałtyckiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tuż przed świętami Wielkiej Nocy w Blue City pojawiło się stoisko z ozdobami wykonanymi podczas warsztatów organizowanych przez Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Osób Upośledzonych Umysłowo „Wiara i Nadzieja”. Dochód ze sprzedaży świątecznych dekoracji przekazany został na pomoc wychowankom Stowarzyszenia. Wyrównywanie szans jest bardzo istotne dla Blue City – aby pomóc osobom niesłyszącym i słabosłyszącym komfortowo robić zakupy, nawiązana została również współpraca z Migam.pl. Dzięki temu pojawiła się możliwość korzystania z tłumacza języka migowego podczas wizyty w sklepach, dzięki specjalnej aplikacji.

W akcje społeczne angażują się również poszczególni najemcy Centrum. Dobrym tego przykładem jest uczestnictwo salonu Empik w III edycji Wielkiej Zbiórki Książek organizowanej przez Instytut Rozwoju Kultury Alternatywnej. Egzemplarze przyniesione przez klientów przekazane zostały młodym pacjentów szpitali i uprzyjemniły im powrót do zdrowia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Już niedługo, 6 czerwca, przy fontannie zorganizowane zostanie kolejne ważne wydarzenie – mowa o targach ekonomii społecznej. Swoje usługi i produkty zaprezentują spółdzielnie socjalne, warsztaty terapii zajęciowej, zakłady aktywności zawodowej, centra integracji społecznej oraz fundacje i stowarzyszenia. Równolegle w klubie Lucid odbywać się będzie konferencja „Mazowieckie Spotkania z Ekonomią Społeczną”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Proaktywność bardzo dobrze wpisuje się w filozofię naszego centrum handlowego. Będziemy kontynuować współpracę z MDKO i angażować się w inne lokalne działania na rzecz dzieci i rodzin z Ochoty. – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.