Tytuł Reklamodawcy Roku KTR 2017 otrzymało Allegro.
Prace zrealizowane dla tego klienta otrzymały w tym roku ponad 20 nagród w różnych kategoriach: od kampanii, przez design i Interactive aż po kostiumy. Wśród nich były spoty, które wzruszały polską i międzynarodową publiczność, zaskakujące oprawy wizualne eventów oraz projekt z pogranicza kultury i reklamy, który na nowo przedstawił tradycyjne polskie historie w bardzo atrakcyjny sposób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zachęcamy do obejrzenia wywiadu z Marcinem Dyczakiem (Grupa Allegro), Hubertem Stadnickim (Agencja Bardzo) oraz Tomkiem Bagińskim (Platige Image).