San Markos dla LG ELECTRONICS POLSKA

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno – kreatywną kampanii dla nowej linii telewizorów LG OLED, linii Signature W7. Działania przygotowane zostały pod wspólnym hasłem „Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”.
O autorze
1 min czytania 2017-06-01

Kampania ta to pierwszy wspólny projekt komunikacyjny San Markos i LG.

W ramach współpracy agencja przygotowała strategię komunikacji projektu i kreacje do trzech spotów digitalowych.

Cieszymy się bardzo, że realizujemy pierwszy w historii agencji projekt z LG. Liczymy, że będzie to początek dłuższej współpracy. Produktowo LG to pierwsza liga, a to co zobaczyliśmy tutaj w showroomie Klienta przygotowując się do tego projektu – zostanie z nami na dłużej 🙂” – potwierdza Michał Leszczyński Strategy Director.

Kluczowa idea kampanii koncentruje się wokół myśli „zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”. Nowa technologia jest na tyle przełomowa, że nie jest delikatną zmianą tego, co było wcześniej, lecz nową jakością i prawdziwym przełomem. Telewizor LG SIGNATURE OLED W7 idealnie przylega do ściany dzięki czemu jest jak okno pozwalające zajrzeć do innego świata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj