Zacznij marzyć – nowa kampania wizerunkowa Lotto zrealizowana przez DDB&tribal

Zacznij marzyć – nowa kampania wizerunkowa Lotto zrealizowana przez DDB&tribal

Na początku czerwca ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego.

Przesłanie kampanii można ująć w dwóch słowach: Zacznij marzyć!. Marzenia ma każdy z nas: te większe i mniejsze, bardziej przyziemne, a czasem zupełnie szalone. Gra w Lotto daje szansę na spełnienie wszystkich marzeń, jest biletem do marzeń dla wszystkich tych, którzy chcieliby je spełnić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii powstały 3 wersje filmów: 45", 30" oraz skrót do 15", dodatkowo przygotowano kreacje prasowe i OOH.

Reżyserem spotu jest Dobromił Sudak, produkcją zajął się dom produkcyjny Cut Cut, za kreację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij