Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Niskoalkoholowy Heineken 3 na największych polskich festiwalach

Tego roku z Heinekenem zagrają trzy najgorętsze polskie festiwale. Do Open’er Festival i Kraków Live Festival dołączył Orange Warsaw Festival, który odbędzie się już w najbliższy weekend (2-3 czerwca) na torze wyścigów konnych Służewiec.
O autorze
1 min czytania 2017-06-05

Nowością na wszystkich tych imprezach będzie obecność Heinekena 3, nowego niskoalkoholowego wariantu marki.

Dla miłośników muzyki nie ma większej atrakcji niż koncerty, na których można na żywo doświadczać występów ulubionych artystów i dzielić się wrażeniami z resztą publiczności. Na takich imprezach warto cieszyć się każdą chwilą. Z myślą o widzach, którzy chcą w pełni oddawać muzycznym doznaniom i dłużej zachować  dobrą formę, Heineken wprowadza na festiwale swój nowy wariant – Heineken 3. To piwo o obniżonej zawartości alkoholu (3,3 proc.), dzięki czemu będzie je można spożywać nie tylko w wyznaczonych strefach gastronomicznych, ale także bliżej wydarzeń na scenie.   

– Niższa zawartość alkoholu sprawia, że Heineken 3 idealnie sprawdzi się jako orzeźwienie na plenerowych imprezach w gorące, letnie dni. Fani najlepszych muzycznych doznań na najlepszych festiwalach w Polsce, będą mogli w pełni cieszyć się występami artystów, zachowując dobrą formę i świeży umysł na kolejne koncertowe atrakcje – od teraz bez konieczności wychodzenia do strefy gastronomicznej – mówi Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Polsce. Podczas wszystkich trzech festiwali Heineken 3 będzie sprzedawany w specjalnie oznakowanych kubkach, czym odróżni od klasycznego lagera dostępnego tylko w strefach gastronomicznych.

Obecność wariantu niskoalkoholowego na festiwalach wpisuje się w nowe trendy wśród młodych. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Canvas8 odpowiedzialna konsumpcja staje się wśród nich coraz modniejsza. Aż 75 proc. osób w wieku 21-35 lat podczas imprez ogranicza spożycie alkoholu, aby świetnie bawić się aż do samego końca*.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji działa też Heineken. Hasło „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” („Enjoy Responsibly”) jest obecne na Open’er Festival od 2007 roku. Podczas poprzednich edycji marka prowadziła działania edukacyjne i wspierała szereg rozwiązań wspomagających odpowiedzialne zachowania podczas imprez. Także w tym roku na trzech największych polskich festiwalach  Heineken będzie przypominał o rozważnym spożywaniu piwa, a wszyscy barmani zostaną przeszkoleni z zakresu odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. 

Muzyczne lato z Heinekenem 3 rozpocznie Orange Warsaw Festival (2-3 czerwca), drugim przystankiem będzie Open’er Festival w Gdyni (28.06-01.07), a trzecim Kraków Live Festival (18-19.08).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się