Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Goodfellas Group & KDK wygrywają przetarg Crédit Agricole Bank Polska S.A.

Crédit Agricole Bank Polska rozstrzygnął przetarg na kampanię dotyczącą kompleksowej organizacji eventów. Wybrano agencję KDK Sp. z o.o. należącą do grupy kapitałowej Goodfellas Group.
O autorze
0 min czytania 2017-06-06

W ramach umowy agencja skoordynuje działania event managerów w prawie 30 miastach realizując 12 koncepcji eventowych. Będzie także odpowiadać za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, w tym strony internetowej.

Kampania jest kontynuacją współpracy pomiędzy firmami. Do tej pory agencja zrealizowała 10 wydarzeń dla Klientów Banku o podobnym charakterze.