Content przedstawiany na stronie ma w przystępny i atrakcyjny sposób przybliżać klientom świat technologii. Reneusz, aktualny brand hero marki Saturn, wcielając się w rolę technologicznego doradcy prowadzi instagramowy profil Saturn Polska, na którym testuje, recenzuje oraz poleca produkty i usługi oferowane przez sieć sklepów Saturn. Blog „Technologicznie” gromadzi te materiały oraz uzupełnia je o dodatkowe informacje, tworząc atrakcyjne i wyczerpujące źródło wiedzy o technologii.
Działania wokół platformy „Technologicznie” mają charakter długofalowy i będą realizowane co najmniej do końca 2017 roku. Pomysłodawca projektu, K2 Media, odpowiada w nim za produkcję sesji zdjęciowych, realizację materiałów wideo, obsługę platformy oraz wsparcie mediowe kanałów społecznościowych. W przyszłości, w ramach strony „Technologicznie” będą realizowane także konkursy konsumenckie, akcje specjalne oraz współpraca z influencerami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za całościowy koncept i realizację kampanii wizerunkowej „WojTech i Reneusz” w TV oraz radiu odpowiada agencja K2.