ARTE po polsku z agencją FACE IT!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ARTE po polsku z agencją FACE IT!

Francusko-niemiecki kanał kulturalny ARTE wybrał agencję FACE IT!, która zajmie się promocją ARTE PO POLSKU - bezpłatnego serwisu VOD on-line, oferującego wysokiej jakości programy dokumentalne i reportaże o bardzo zróżnicowanej tematyce: kultura i sztuka, społeczeństwo, nauka, podróże.

FACE IT! odpowiadać będzie za PR, media relations oraz koordynację współpracę z polskimi instytucjami i partnerami. Agencja pracowała wcześniej z ARTE projektowo, przy launchu serwisu, który wystartował w listopadzie 2016 roku. Obecną umowę podpisano na pół roku.

ARTE po polsku to bezpłatny serwis on-line uruchomiony w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu ARTE Europe, który stawia sobie za cel wzmocnienie europejskiej integracji kulturalnej poprzez oferowanie jak najszerszej publiczności wysokiej jakości treści ARTE TV w różnych wersjach językowych. Poza wersją francuską i niemiecką, programy można oglądać po polsku: http://www.arte.tv/pl, po angielsku: www.arte.tv/en i po hiszpańsku: www.arte.tv/es. Dzięki temu aż 60% Europejczyków ma dostęp do programów ARTE w swoim języku ojczystym. Oferta dostępna jest on-line, również na aplikacjach na smartfony, tablety oraz poprzez Smart TV.

ARTE po polsku to bogata oferta programów dokumentalnych, reportaży śledczych i społecznych, magazynów naukowych i kulturalnych. Internauci mogą też oglądać flagowe magazyny ARTE, takie jak Tracks - o najnowszych trendach kulturalnych i praktykach artystycznych; ARTE Reportage - poświęcony aktualnym wydarzeniom międzynarodowym w Europie i na świecie oraz europejski magazyn kulturalny Metropolis. Dzięki selekcji ARTE Concert w serwisie można znaleźć relacje z koncertów – od muzyki klasycznej, przez jazz, etno, soul, po muzykę współczesną. Co tydzień ARTE po polsku oferuje około piętnastu godzin nowych programów.

Agencja Face it! działa od 2012 roku. W segmencie TV obsługuje kanały Romance TV, Motowizję i France 24. Wcześniej współpracowała także z Fokus TV. FACE IT! posiada wieloletnie doświadczenie w branży – zespół tworzą osoby mające na koncie pracę na rzecz CANAL+ / CYFRA+ i nc+ oraz stacji z bardzo zróżnicowanych obszarów tematycznych: CANAL+ Sport, ale kino+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, kuchnia+, DOMO+, MiniMax, ZigZap, Jetix, Seasons, MTV, Marcopolo, Club, Extreme Sports Channel, AB Moteurs.

Ponadto Face it! współpracuje z klientami z różnorodnych branż, m.in. z takimi firmami jak: Cinema-City (największy operator kin w Europie Środkowo-Wschodniej), Paese (producent pielęgnacyjnych kosmetyków kolorowych), Prelios (doradztwo inwestycyjne), Toptextil (czołowy importer materiałów obiciowych) czy Grochola Prawdziwy Chleb (sieć piekarni).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij