Dzięki najnowszym osiągnięciom technologii ich kontrolowanie jest proste jak nigdy, a wyglądem odpowiadają postaciom z produkcji kinowych. Avatary mogą wyglądać jak rzeczywista osoba albo postać z bajki. Można wyświetlić je na każdym ekranie: od telewizora po hologram z mgły, gdzie unoszą się w powietrzu. – mówią o projekcie jego twórcy Adrian Perdjon i Marcin Panek.
Będą oni mieli okazję zaprezentować się na arenie międzynarodowej, skorzystać z doradztwa wybitnych mentorów i uczestniczyć w networkingu ze startupami z całego świata.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ponadto Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wyróżniło dwóch najwyżej ocenianych przez uczestników programu oraz najbardziej zaangażowanych w projekt mentorów. Szansę pojawienia się na Festiwalu w Cannes otrzymali Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis Poland, Havas Media Group oraz Jan Zając, współzałożyciel i Prezes Sotrendera.
Startup Program organizowany w ramach Forum Innovation 2017, to już trzecia edycja projektu stworzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR dla wyselekcjonowanych startupów. Program składał się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu oraz speed date’ów podczas FORUM INNOVATION.
Więcej o programie na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing